Skip to content

Funderingar

augusti 24, 2011

Nico i en enda mening utan att andas :

” – Mamma jag måste kissa och jag måste ha min toalettsits för annars ramlar jag ner i toaletten och då måste ni köpa ett nytt barn och barn är dyra och ni har inte råd att köpa ett nytt barn trots att det finns så många barn ( räknar på fingrarna ) Svea och Tage och Love och dom är jättedyra! ”

Jag : ” – men du får inte trilla ner i toaletten för vi vill inte ha några andra barn än du och Ossian, dessutom kan man inte köpa barn ”

Nico: ”- ok, nä, jag vet det mamma, för barn är super super dyra!!! ( Nico tittar på min mage och lägger handen på den ) Oj, nu är din mage stooor igen, bebisen där inne är klar nu va? ”


– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer leave one →
  1. augusti 25, 2011 9:06 f m

    Hahhaha, jag tror jag dör!
    Kände du dig smäcker o fin efter den härliga kommentaren eller?

    • augusti 25, 2011 8:13 e m

      Ja, men det kändes ändå bättre än när han frågade hur många bebisar jag hade i magen…..

  2. augusti 25, 2011 11:11 f m

    Hahahaha vilka funderingar de små har. Varje gång vi har varit hos läkaren sen nico föddes så frågar Vincent när hans nya lille bror kommer

  3. augusti 25, 2011 8:56 e m

    Men åh, SÅ underbara funderingar!
    Ljuvligaste åldern!

  4. augusti 25, 2011 9:46 e m

    Åhh så underbart roligt det kan bli ibland🙂

Kommentera

