Skip to content

Sommar!

augusti 24, 2011

I morse kändes det lite vemodigt när jag kikade på termometern och den visade 14 grader, sommaren gick så fort och jag trodde att hösten var här.
Men som om någon såg min sorg så trollades hösten bort och vi fick ännu en solig sommardag. Så mycket som jag njöt idag har jag inte njutit på hela sommaren, men det är väl när man förlorat någon som man inser hur mycket man tyckte om den, och i mitt fall var det solen och värmen.

Vi hade syjunta utomhus, på en filt. Nico försöker resa sig och somnade när vi skulle gå så jag hann knappt virka men det spelar ingen roll, det är så mysigt att bara hänga…


Eftermiddagen spenderades i en park, ajjemänsan, reclaim the park!
Nico och Svea lekte och jag har mest varit helt tårögd och helt betagen i Sveas lillasyster som är så liten, näpen och söt!! 2 månader och alldeles alldeles ljuvlig!

Köpte thai-mat som vi åt i parken och sög i oss varenda solstråle innan vi började gå hem… Nu känner jag mig redo att möta hösten, men får vi fler fina sensommardagar så är inte det fy skam heller…

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

