Skip to content

Mitt köksbord

augusti 25, 2011

Min dag har spenderats vid mitt köksbord tillsammans med min gravida vän Tina. Vissa utsvängningar som när jag hämtat och lämnat Nico eller bakade bröd och lagade soppa men Tina lämnade inte bordet alls från morgon till kväll.


Sandra och Ines kom på spontanbesök och även svärmor kom förbi.

Imorgon är Nico ledig så då ska vi köpa paket till Alfred och stövlar till Nico. Hans Everest stövlar har spruckit på flera ställen, är inte det dålig kvalité? Aldrig mer Everest.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. augusti 25, 2011 7:56 e m

    Så mysigt det låter! Jag vill också ha en gravid vän vid mitt köksbord en hel torsdag!

  2. augusti 26, 2011 6:02 f m

    Det låter som en toppendag! Jag tror minsann att Tina sjöng på vårat bröllop! Och det gjorde hon riktigt bra🙂 kram Anne

    • augusti 26, 2011 6:18 f m

      Ja just det, det kommer jag ihåg att hon skulle göra. Visst var det Milla som ordnade det?? Hon sjunger så fint, men jag hör henne sjunga allt för sällan! Kram

Kommentera

