Skip to content

Förkylda

augusti 27, 2011

Ossian är tokförkyld och har sovit ganska dåligt de senaste nätterna och jag är trött.

Nu börjas det med alla förkylningar och influensor men jag känner mig lugnare nu, Ossian är över 8 månader och nu bygger vi immunförsvar istället för att vara ängsliga. Bättre och lättare att tänka så och att ha den inställningen.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. Lisa permalink
    augusti 27, 2011 9:51 f m

    Precis så tänker jag också, de klarar det och bygger upp sitt eget immunförsvar.
    Men jobbigt är det, inte minst den dåliga sömnen som kommer på köpet. Suck.

  2. augusti 27, 2011 5:07 e m

    S är också förkyld och har haft rejäl feber sedan igår. Hoppas att han är bättre till imorgon och kalaset (Markel ska till grönan med L så det blir bara jag och småkillarna eller bara T om inte S blir bättre). Men visst är det skönt att inte behöva vara så orolig. Kram

    • augusti 28, 2011 6:41 f m

      Åh hoppas hoppas Sixten blir bättre och att vi ses på alla på kalaset sen! kram

Kommentera

