Skip to content

Augusti

augusti 31, 2011

Ossian augusti 2011


Nicolas Augusti 2009


Jag hoppas på att få lägga ut liknande bilder i aug 2013, 2015 och 2017😉

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 31, 2011 10:32 e m

    Härligt!! Hade önska det samma om det varit lite lite annorlunda, nu hoppas jag på nått glapp på så där fem år och sen så är världen perfekt och då är jag iofs 40 väll…tänk om man ändå visste hur länge man var fertil.

    • september 1, 2011 2:17 e m

      ja det är ju kruxet…man kan inte ta nåt för givet! Jag bara önskar att jag kan få fler bar, jag vill verkligen det! Jag är inte klar!

Kommentera

