Skip to content

Han fattar ju det här med att gå…

augusti 31, 2011

…för nu är det bara gåstolen som gäller. På gott och ont.  Jättekul att han är så framåt och jättejobbigt att han blir så frustrerad och ledsen när det inte går lika lätt som han vill eller när han ramlar. Han är baske mig enveten och framåt till tusen, jag vette sjutton vem han har ärvt det från.

I morse så var Nico jätteledsen. Han hade drömt att jag glömt honom på bussen till Skarpnäck, jag fick intyga att det aldrig kommer hända och att det inte har skett, men han var ändå väldigt orolig hela morgonen och jag hade så dåligt samvete! Är det inte underbart? Jag brukar ha dåligt samvete för att jag inte hinner med allt jag vill med barnen, att vi bråkar och nu har jag även dåligt samvete för saker han drömmer. Jippi.

3 kommentarer leave one →
  1. augusti 31, 2011 10:36 e m

    Ojoj, snart springer han fram, det går så himla fort!! Jag börjar tro att det går mycket snabbare med med andra barnet för de har nån att se på och vilja härma varje dag, P är överallt och utforskar även om vi inte är där, vid den här tiden lämnade nog inte N rummet vi var i (som jag minns nu i alla fall). Tycker du det är lite småvemodigt att bebistiden typ nästan redan är över?

    • september 1, 2011 2:15 e m

      Om ja tycker! Jösses, jag har smått panik här hemma för att han utvecklas för fort, jag vill ha mer bebis tid, jag är långt ifrån färdig med det. För mig är han max 4 mån, jag hinner inte med!

  2. september 3, 2011 9:32 f m

    Braiga lilla unge… Han kommer gå snart ju!!! Sötgris

Kommentera

