Skip to content

Fy sjutton va bra!

september 2, 2011

Spårvagnsmuseet har bra rykte men att det skulle vara så bra kunde jag inte ana! Lovely!


Vi åkte mini-spårvagn.


Stora öppna ytor som Nico sprang på.


Kände mig hemma bland skyltdockorna.


Nostalgi-trippade på Leksaksmuseet som låg i Spårvägsmuseet.


Samt att jag kunde chilla lite med iphonen och amma medan Nico lekte med en enorm tågbana.

9,5/10 får det , det enda dåliga var utbudet i restaurangen. När det är så mycket barn så ska de väl ha nåt annat än pannkakor till barn?

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. september 3, 2011 6:15 f m

    Ja visst är det bra! Det är Loves absoluta favorit men nu är det ett tag sedan vi var där så det är nog dags för ett besök snart. Kram

    • september 3, 2011 2:56 e m

      De har teater där hela hösten också! Kanske ska ta en utflykt tillsammans dit? kram

  2. frusandra permalink
    september 3, 2011 12:53 e m

    Det är så lustigt att alla hyllar det just nu, jag måste erkänna att både jag och B (samt Alfred som var ljum i omdömet) tyckte det var supertråkigt när vi var där haha. Vi kanske får ge det ett nytt försök någon gång. Kram!

    • september 3, 2011 2:55 e m

      Är det på samma ställe vi har varit på då? 😉
      Det var ordentligt folktomt när vi var där så i lugn och ro kunde vi gå och kika på allt, kan ha bidragit! Jag längtar efter att gå dit igen, kanske vi kan gå dit ihop?? Kram

Kommentera

