Skip to content

Flopp

september 3, 2011

Vilken flopp-dag hittills! Martin spelar in bonusmaterial till skivhelvetet som aldrig blir klart. Jag drog med barnen på en loppis som inte fanns, lek i Farsta parklek i 5 min sen bråkade barnen och mellanmålet.
Handlade garn samtidigt som Nico först fick tokspel och drog upp garner och sen rymde.
Bryt på panduro där jag hotade ”- då lämnar jag dig här för nu måste vi gå! ” , avskyr mig själv för att jag sa så!
Sen skoskav och dela vagn, mer arga miner och båda ungarna som gick bananas på varandra. Psykbryt och första bussen hem.
Nu ska båda ungarna sova! Och jag med.


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    september 3, 2011 12:51 e m

    Var snäll mot dig själv! Ibland är barn hin håle själva och sådär säger jag en hel del till Alfred. Det enda som biter när han håller på och löjlar sig när vi är iväg. Stor kram och hoppas tuppluren var skön…

  2. Sandra permalink
    september 3, 2011 9:37 e m

    Det är en dag imorgon också min vän🙂 kram på dig❤

Kommentera

