Skip to content

Ossian och Nelson

september 5, 2011

I föräldrargruppen fyndade jag Pia. Hennes son är också halv sydamerikan och det skiljer bara två veckor mellan dem. Båda två är väldigt framåt och de är väldigt intresserade av varann. Ossian blir alltid jätteglad när han träffar Nelson….


Kan ju inte låta bli att dra paralleller från när Nico var liten. Nelson är Nicos motsvarighet till Alfred och Svea och det blir en viss inbyggd trygghet till de barnen som de växt upp med från början, tycker jag att jag märker i alla fall för Nicos del. Jag tror att de som bebisar knyter an till varandra och det bildar speciella starka band.

Hoppas att de kommer fortsätta vara vänner även när de blir större!

( Jag tänker tillbaka på när jag växte upp och mina gamla vänner, hur speciella de är för mig även om vi ses sällan, och så blir jag lite sentimental…. )

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

