Skip to content

Huvudfoting

september 6, 2011

Så hände det!! Nico målade sin första huvudfoting! Fast han säger själv att det är barbapapa som han ritat :


Och så har han gjort en glad barbamamma:


Och sen för att visa pappa att han kan måla så gjorde han en dansande barba:


Jag förstår om det inte är så intressant för er att läsa men jag är så stolt att jag nästan spricker! Jag ser det konstnärliga i Nico, han har det!! Nåt han ärvt från mig fast han kommer bli en bättre och framgångsrik konstnär som kommer röra sig i de fina salongerna…kanske kommer han nämna mig, den tatuerande modern som plockade fram pennor och papper innan det var dags att gå till dagmamman varje dag, samt när han kom hem… Och från och med nu ska vi spara allt han målar, det kan bli värt en förmögenhet!!😉

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie k permalink
    september 7, 2011 6:55 f m

    förstår att du är stolt!! det är helt otroliga teckningar av en inte änns fyllda 3år!

Kommentera

