Skip to content

Doktorn sa…

september 9, 2011

…att jag inte får lyfta på minst fyra veckor och att det är en inflammation i axel, arm och rygg😦

Hur sjutton ska det gå? Martin är hemma från och med måndag men i helgen ska han fortsätta spela in. Det här är inte roligt alls!
Jag har ont och det här försvårar allt!

Fyndet bjöd på krya-på-sig paj efter läkarbesöket och det piggade upp!


Men bara en sån grej, hon fick ta Nelson ( 15 kg ) i bärsele på ryggen för att kunna hjälpa mig dra vagnen till hennes lägenhet.

Hon kommer bli super smal och jag kommer deppfika mig tjock innan det här är över …

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. september 9, 2011 3:21 e m

    Oj, inget litet område😦
    Krya på dig snabbt!!!!

Kommentera

