Skip to content

Nu har boken kommit…

september 9, 2011

….som jag har letat efter sedan nittiotalet.

” Bortom de Blå Bergen ”


Den är underbar underbar underbar och jag nostalgi-trippar mest hela tiden…

Finaste illustrationerna :


Jag kan inte riktigt greppa att jag har den.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Mia permalink
    september 9, 2011 9:54 e m

    nu höll JAG på att få hicka… Då illustrationerna till viss del påminner om vad min morfars farbror gjorde till olika böcker. Vilket gjorde att jag var tvungen att googla på ”Bortom de blå bergen”. Det var inte han, det hade dock varit väldigt coolt annars.😉 Själva boken har jag aldrig sett förut, men de säljer den visst på bokbörsen för 1200kr (dock utan bild på webbsidan). Häftigt med sådan nostalgitripp! Det unnar jag dig, då jag själv saknar en del saker och böcker från när jag var liten.
    Sköt om dig – o din axel! Kram!

  2. september 10, 2011 5:51 f m

    Jag har en bok till Nico❤

Kommentera

