Skip to content

september 10, 2011

Natten till igår sov Ossian oroligt och därför gick jag och la mig 22:00 igår kväll. Naturligtvis sover Ossian hela natten och jag kan inte sova mer än 8,5 timma så nu är jag ensam vaken, 06:30.
Tur att man har en iphone 🙂

Och nåt helt annat ;


Fjant-EU!!!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. september 10, 2011 5:50 f m

    Jag är oxå vaken

  2. Annelie permalink
    september 10, 2011 6:56 f m

    jag oxå..åh vad skönt att få sova 8,5 timmar herregusse..Eli somnade 22.30, Avril somnade 23.30, elian vaknade klockan 1.00 och 2.00 och Avril vaknade klockan 3.00 och ammade o hade bajsrejs tll klockan 4.00,
    klockan 06.15 kom Elian och sa godmorgon och ville titta på Alfons åberg…jippie 4 hackiga sammanlagda timmar sömn.hehehe…känner mig som en zzzzzombieeee…elian sover ännu sämre nu sedan han blev storebror, han väcker mig fler gånger än lillasyster hahaha..ungefär såhär ser våra nätter ut och jag ser ut efter dem 😉 nä de där med sömn är nog bara att glömma på ngr år till för min del 😉 hoppas allt är gott med er, ossian har blivit så stor!! känns som det var nyss han föddes och vi var i uruguay och tiittade på foto på honom på din blogg…bebistiden går verkligen snabbt. njuter med avril på kvällarna när de andra lagt sig och vi ligger och myser i soffan!!kramar till er alla!!!

Kommentera

