Skip to content

Ont & Wordfeud

september 13, 2011

Martin är hemma och jag är sjukskriven. Igår var vi och köpte lite paket till Nico inför hans treårsdag och senare på kvällen var vi på 13-års kalas. Jag lyfte Ossian ett par gånger på kvällen och bar honom på min höft ( den friska sidan ) ett par minuter, sen var det kört. Så dumt! Fick ont som sjutton direkt…

Och det gjorde att jag var tvungen att virka lite, har kommit på ett nytt sätt som inte belastar eller gör ont.
Virkning är mitt beroende nr 1.

Beroende nr 2 är Wordfeud.


Jag kan inte sluta…. Vill ni spela mot mig? My name is Paputt 🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. Therese U permalink
    september 13, 2011 6:36 f m

    Det är min drog oxå! Spelar gärna.

  2. september 13, 2011 8:44 f m

    Hört mycket om det där spelet & känner att jag måste prova. Undra om det finns för android? Tveksamt. Dock ligger fortfarande min telefon i försök att torka upp så just nu har jag ändå ingen åtkomst till något – funkar det dock så utmanar jag dig senare, förmodligen med min förlust 😉

    • september 13, 2011 9:20 e m

      Telefoner och barn är ingen bra kombo här hemma heller, hoppas att den klarar sig! Sen MÅSTE vi verkligen ta en match , det är så beroende framkallande ! Jag spelar mycket men jag är inget vidare för det, men det är kul ändå 🙂

Kommentera

