Skip to content

Pappa och ord

september 13, 2011

Pappa är Ossians favorit från att han slår upp ögonen på morgonen till att han somnar. Och i Martins knä somnar han bara sådär, men med mig ska han ammas för att bli nöjd…


Ord som Ossian använder är , mamma, pappa och titta. Tutte har han sagt ett par gånger också .
Men pappa säger han så ofta att Martin har fått blåmärken i öronen.

Nico sover hos svärmor inatt, jag önskar att han vore hemma. Jag saknar honom så mycket!! Fan! Klockan är närmare ett på natten och jag kan inte sova för jag började tänka tankar om allt farligt som kan ske, dumt dumt!!

Ska spela lite Wordfeud och försöka tänka på annat!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. MiaV permalink
    september 15, 2011 12:18 e m

    Är något väldigt rörande m bilder på pappor o barn, känns i hjärtat:)

Kommentera

