Skip to content

Bästa loppis fynden någonsin

september 14, 2011

Idag återvände jag till gårdagens loppis och hämtade de fyra vackraste stolarna jag någonsin sett. Overkligt att fyra stolar kan få mig att bli yr av lycka!


Sköna att sitta på dessutom!

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    september 14, 2011 5:12 e m

    Galet snygga!!!!

  2. september 15, 2011 7:34 e m

    Kanonfina Therese! vad har ni för bord?

    • september 15, 2011 8:38 e m

      Bord? Fråga vad vi har för duk istället …. Nä, vi har ett vitt bord med stålben , en billigare Bruno Mathsson kopia. Helst skulle jag ha ett äkta Bruno Mathsson bord med teakskiva, oh my…men det är bara drömmar. Men jag är helt galen i dukar så man ser aldrig bordet….

Kommentera

