Skip to content

Städ-dag

september 14, 2011

Idag var sista dagen Martin var hemma, nu ska jag klara mig själv och axeln, armen och ryggen känns fortfarande fast inte hela tiden.
Ibland glömmer jag och lyfter upp Ossian och då kommer det onda tillbaka direkt. Hur jag ska göra när inte M är hemma vette sjutton.

Vi städade hela dagen idag, Martin gjorde det tunga grovgörat och jag damma, tvätta och sorterade i garderoberna.
Vad lätt det går att göra fint hemma när man omger sig med vackra möbler. Ja, jag är så kär i de nya stolarna! Kär!!!


Två gånger har vi bytt ut köksstolarna vi hade för benen vek sig, dessa stolar är 54 år och i perfekt skick. Det känns som att de kommer hålla ett tag ( peppar peppar ), för allt var bättre förr😉 Snyggare också!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

