Skip to content

Regnbåge

september 16, 2011

Min fina underbara vän Lina och hennes lika underbara Annie ska bli mammor och jag kan inte med ord säga hur glad jag är för det! Den bebisen vet inte hur lyckligt lottad den är!


Och bäst just nu är att de kommer hit i oktober, jag längtar ihjäl mig!

Löjligt nog så blir jag lite regnbågsinspirerad av det här, och jag får miljoner idéer!

Men varför? Regnbåge för att föräldrarna är samma kön. KÖN! Åter igen kön-fixeringen! Och jag har aldrig ens reflekterat över det tidigare, men nu har jag kommit till insikt, så Lina, SORRY!! Ni kommer inte få det här :


Regnbåge, blått och rosa… Synd att dessa färger är så laddade och trots att vi inte bryr oss här i hemmet så är vi ju ute bland folk som laddar dem åt oss och begränsar.

Ja ja, skitsamma.
Älskar dig Lina och er bejbis kommer få massa fina paket från tant Lopez i gul/ brunt/ orange, bästa färgkombon och totalt könslöst.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Lina permalink
    september 16, 2011 6:42 e m

    hahaa jag älskar dej😉 puss pusss längtar så jag dör tills vi ses!! de ska bli så himla fint.

    • september 17, 2011 8:04 e m

      Det ska bli så himla himla fin fint!!!! You are my sunshine, you make me happy, eeeevvvveeeeerrrryyyyyyyy day!!!!

Kommentera

