Skip to content

3-årsdagen

september 19, 2011

Vilken kalasdag, jag är totalt slut!
Och egentligen skulle det inte bli nåt direkt kalas….

Nico sov i sin säng så det behövdes ingen plan B, däremot sjöng vi ”ja må han leva ” två gånger och när han väl vaknade så sa han ” inte än!! ”. Tack för den!

Vid 10-tiden kom fyndet och Nelson förbi och födelsedagsfikade. Sen kom svärmor vid 15:00 med paket och vid 17:00 så kom min bror och Milla med familj.


19:00 var alla borta men kvar är ett stök med papper,tejp och 100 bollar ( på riktigt )!


Min bror köpte två radiostyrda bilar ( bara en är aldrig att tänka på ) till Nico och han hade frågat vad Ossian ville ha, en boll svarade jag och då fick Ossian ett boll-hav. 100 bollar som kommer göra mig galen.


Underbar dag för oss alla! Men skönt att barnen bara fyller år en gång var per år….

Tack ni som kom idag och grattade Nico, kärlek!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

