Skip to content

Imorgon!!!

september 19, 2011

Imorgon börjar jag på tillskärarakademin!!!! Är tok-nervös och nästan skräckslagen inför det faktum att jag nu kommer vara bara jag i sammanhanget. Annars ligger fokus på barnen för då är jag ju mamma, men nu ska jag bara vara jag! Jag?

Dessutom vara ifrån Ossian i nästan 6 timmar, det ger mig ångest! Och även på torsdag, och sen veckan efter det och veckan efter det…. Vad ger jag mig in på?

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    september 19, 2011 8:46 e m

    åååh vad kuuuul!!! det kommer bli helt underbarrrrt!!!

  2. Mia permalink
    september 20, 2011 12:04 f m

    Klart du är nervös! Fast du kommer att ha JÄTTEkul Therese!! Vare sig du vill tro det eller inte, så behöver du oxå bara få vara du – hur läskigt det än kommer att vara. Å om du inte nöjer dig med det, tänk på när dagen är slut och du äntligen får åka hem till de dina. Å du får berätta för M och för ditt fynd och för alla andra vad som händer just i ditt EGET liv. Skoj skoj! Jag är nyfiken. 🙂 Ha det så roligt imorgon och tillåt dig att njuta av det!
    Kram Mia

Kommentera

