Skip to content

Oreda

september 29, 2011

Nico snörvlade och bad om att få vara hemma idag när han vaknade i morse, så det fick bli så.

Jag har försökt vara effektiv men Gud vilken dålig ordning vi har!! Jag hittade ingenting. Räkningar som skulle vara betalda var puts väck så jag fick ringa runt och be om OCR nummer. Mina sygrejjer var försvunna när jag skulle åka till kursen och jag började till och med gråta av frustration när jag inte hittade!
På lördag är det loppis och då ska jag sälja allt onödigt och vinsten ska användas till bra förvaring!

Nu är jag på väg till sykursen och jag saknar mina barn som bara den! Jag hade kunnat myst med dem istället för att bara leta leta leta😦

Nya kängor har jag köpt, väldigt varma!


– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Mia permalink
    september 29, 2011 9:31 e m

    Är det likadanalikasamma skor som jag köpte?😀 Det ser så ut i alla fall! Ser väldigt schnyygga ut oavsett det är dem eller inte! Kram!

Kommentera

