Skip to content

Lite Grönt

oktober 4, 2011

På tal om mössor så fick Nico en ” Lite Grönt ” – mössa när han fyllde år, men eftersom jag har så storhövdade ( finns det ordet? ) barn så passade den inte på Nico men på Ossian.


Visst är det fin?? Till höger kan du klicka dig in på hennes blogg!

Och vad tycks om Ossians lugg? Det är jag som fifflat med saxen. Stackars barn….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 4, 2011 4:41 e m

    Jag måste oxå klippa en lugg snart, drar mig för det då varje försök har slutat i nått kaos, på vuxna iofs, men det är ju svårare när de rör sig

  2. oktober 4, 2011 5:28 e m

    Du är lika bra frisör som jag hehe

Kommentera

