Skip to content

Idag, igår….

oktober 8, 2011

Martin kom hem sent inatt efter att ha repat/spelat in, Ossian vaknar som om vi ställt en klocka 7:30 nu och idag hänger vi på rummet så att han inte väcker sin slitna gamla far… Jag har gjort som en lekhörna i vårt minimala rum som faktiskt uppskattas i längre perioder, annars är Ossian ganska rastlös.

( hyllan är ett loppisfynd som jag målat gult )


Idag blir en betydligt lugnare dag än igår då jag tvättade 9 maskiner, bakade saltfritt dinkelbröd till Ossian som jag fyllde frysen med, dammsög och städade samt satte alla bilder jag haft liggandes i ramar. ( och med två barn som svansar efter mig så var det bra jobbat! )

Det jag skulle vilja hinna med idag är att börja sy på några fodrade vintermössor till barnen.

Förkyld är jag med, hej nässpray!

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. oktober 8, 2011 2:00 e m

    Duktiga du!

Kommentera

