Skip to content

Världens sämsta myskväll

oktober 8, 2011

Martin är iväg och spelar in, Ossian somnade tidigt och Nico var totalt utslagen när han kom från sin farmor och somnade redan 20:30. LYX tänkte jag och plockade fram lite fransk nougat, clementiner och en virkning.

Bittra tankar kom flygande om att det var lite för bra för att vara sant och efter knappt 30 min vaknade Nico och började spy, mitt i kaoset så vaknar Ossian och skriker…. Nu är klockan 22:20 och spyan ligger kvar och jobbar sig ner i parketten.
Nico sover och jag försöker få en mycket orolig Ossian att somna…. Virka/ myskväll / egentid ? Pfff….i ett annat liv kanske.

Stackars lille Nico❤

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. sandra permalink
    oktober 8, 2011 9:40 e m

    Åh Therese, förlåt, men det var så bra skrivet så jag blev på bra humör av din myskväll😉 jag skickar lite tankar och styrka till dig❤ vår tid kommer med mysiga egen-tidskvällar, jag lovar! KRAM!

Kommentera

