Skip to content

Mindre god morgon

oktober 13, 2011

Ossian tränar gång/dans/headbanging nattetid och att försöka lugna honom och att lägga honom tillrätta 550 ggr per natt tar knäcken på min rygg. Jag är rädd att jag har en ny inflammation på gång och tänker äta resten av medicinerna från förra gången i förebyggande syfte.


Idag är Nicos hemmadag och min tanke var att vi skulle få en liten liten sovmorgon men Martin vaknade inte av sitt larm i morse så det drog igång två gånger innan jag gick upp och sa till, mindre glad. Så morgonen har varit allt annat än trevlig, jag är trött, ont i ryggen, förkyld och fortfarande irriterad över det jävla larmet!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

