Skip to content

Pengar pengar pengar…

oktober 17, 2011

Jag ogillar inte att ha pengar men jag ogillar skarpt all ångest som finns omkring!
Usch! Idag har jag haft en penga-ångest dag. Stora utgifter och framtida trista inkomster…

Nog om det.

Jag har för tillfället svårt att hinna med bloggen. Ossian är så snabb och jag jagar mest efter honom, och så är jag väldigt produktiv på pysselfronten! Idag blev filten klar, bilder kommer imorgon! Jag har gjort mössor och har en ide om ett varmt hårband, vantar till Ossian och hela Babblarna-gänget i garn.


Nico pysslar på han också, idag har han målat teckning till sin mormor som brutit benet. Stackars min lilla mamma, gips från ljumsken ner till foten… Kram och krya på dig!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

