Skip to content

Trots

oktober 20, 2011

På väg till skolan.
Aldrig har det varit så skönt att komma hemifrån som idag. Nu har trotset nåt sin kulmen. Jag har huvudvärk av att vara arg, för de senaste timmarna har jag bara varit arg arg arg…
Att få svaret ”- jag lyssnar inte på dig” på allt jag säger är oerhört frustrerande.
Ex ; sitta still när man äter och extra noga är jag med vindruvor för de sätts så lätt i halsen. Då proppar han munnen full med såna och ställer sig framför mig och hoppar jämfota, samtidigt som han pekar på munnen. Onge!!
Att jag säger till för hans eget bästa fattar han inte.

Ja, nu ska jag sluta tänka på det för ikväll ska jag sy en kjol efter eget mönster och tyg. Spännande! Men hade gärna inte varit osams 😦

– Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Götgatan,Stockholm,Sverige

No comments yet

Kommentera

