Skip to content

Remake-lampa

oktober 30, 2011

Köpte en lampa för 25:- i furu igår på loppisen som jag piffade till lite….

Före:


Efter:


Har bara tråcklat dit tyget på lampskärmen hittills, ska köpa starkt lim och ev sätta dit nån piffig kant.

En ” miljö-bild ” kan dyka upp framöver…

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. oktober 30, 2011 8:06 f m

    Du är så händig du. Jag vill också hålla på och pyssla och göra om massa grejer men har tappat orken helt efter renovering. har kvar en massa små fix i huset som jag inte ens orkar med, bläääh..

    När tänkte du börja tatuera igen? Tänkte på skuggningen och sen om du kunde skriva in grabbarnas namn och ev födelsedatum nånstans..

    Tänkte på dom här lapp filtarna du virkar som är så fina, såg en tjej vars farmor hade virkat till hennes son en sån och satt fast en flanell filt under den liksom så att den blev varmare, riktigt fina är dom

  2. oktober 30, 2011 1:44 e m

    Superfin lampa!

  3. Annelie permalink
    oktober 30, 2011 2:47 e m

    grymt fin förbättring! önskar jag hade tid att pyssla!! Hur hinner du?!?

    • oktober 31, 2011 8:36 e m

      Sen jag fick barn så har jag blivit bättre på att planera tiden och sen jag fick två barn så har jag blivit 5 gånger så effektiv som jag var förr. Märkligt, jag vet….

Kommentera

