Skip to content

Gående bebis

november 2, 2011

Det känns ju helt onaturligt att Ossian ställer sig upp och går, HELT GALET! Han är ju en bebis för sjutton!



Suddiga bilder men det blir ju så med en rörlig bebis!

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. november 2, 2011 4:16 e m

    Wow! Häftigt! Här hemma kämpar vi på med att försöka dra sig upp till stående mot möbler. Min förhoppning är att han väntar med att gå till våren så att vi slipper köpa vinterskor ;-). Kram

  2. november 2, 2011 10:15 e m

    På tal om att gå och vinterskor..hur gör ni med det till Ossian? Jag har hakat upp mig på att jag ville köpa fina mjuka, nätta första skor till P första gången, men nu ser det ju ut att bli stora klumpiga vinterkängor och jag tycker det verkar krångligt särskilt med tanke på att hon inte ville röra sig ur fläcken när hon testade.

Kommentera

