Skip to content

Bra byte

november 4, 2011

I halvtid bytte jag och M barn, då vaknade Ossian och Nico somnade…


Hittills en väldigt behaglig resa!

Nåt jag är väldigt ledsen över är att jag missar symässan som jag längtat så efter!
Men av vissa orsaker så var vi tvungna att åka ner en dag tidigare och då missar jag den😦
Och för Martin var det absolut sämsta helgen att behöva åka, dels med jobb och så med bandet… Aja.

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. november 4, 2011 3:28 e m

    Ha det jättebra! Det blir ingen symässa för mig heller. Mitt fokus har helt flyttats till försäljning av lgh, känner att jag inte orkar mer inspiration nu :-S. Vi får ta sikte på vårens symässa istället och hålla tummarna för att den inte krockar med vår flytt. Kram

Kommentera

