Skip to content

Jag som treåring

november 6, 2011


Hos mamma tog jag den här bilden på ett gammalt kort på mig.
Samma ålder som Nico är i nu. Mina barn är inte i närheten lika mig. Martin brukar säga , för att var snäll , att ex ögonen eller nåt öra är likt men såhär är det; jag bryr mig inte ett skvatt om de liknar mig eller inte, på riktigt! Jag känner igen mig i dem utan att det behöver vara utseendemässigt.
Så det så….

6 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    november 7, 2011 6:04 f m

    Hm, telefonen fick spatt! Jag såg Nico i den bilden direkt, ville jag säga. Och vad söt du var! Kram

  2. november 7, 2011 2:42 e m

    Japp, jag ser också Nico i bilden på dig!🙂 Ossian är ännu lite svårt då jag bara sett honom på bild, o han ännu är så pass liten. Men det kommer det med.🙂

  3. Annelie permalink
    november 7, 2011 9:10 e m

    får instämma i tidigare kommentarer, jag ser oxå nico helt klart!! det är bara att kolla direkt i bilden under på nico i inlägget före detta!!! lika fina dessutom!! kraaaaaaaaaaaaaaam

    • november 7, 2011 9:38 e m

      Jag kan verkligen inte se det!!! Men det är väl så…. Kram🙂

  4. november 8, 2011 5:22 e m

    hehe ja ser nog ingenting annat än Fristas svar på pippi

Kommentera

