Skip to content

Noo Poo

november 7, 2011

Nu är det dags för mig att ta tag i mitt enorma hårproblem. Jag har ständigt stora tovor/ dreads i håret och sår i hårbotten oavsett om jag använder schampoo med eller utan parabener eller silikoner. INGENTING funkar och vintertid blir det alltid sju resor värre än annars när det blir torr luft och jag använder mössa.

Ikväll har Martin borstat ut mitt hår, jag är tovfri!

 

Och nu ska jag plocka fram en flaska med diskmedel och tvätta ur mitt hår, sen blir det Noo Poo hela vintern och funkar det så fortsätter jag …..

Lady Dahmer skriver utförligt hur man ska göra, läs HÄR!

3 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    november 7, 2011 9:15 e m

    du skojar om diskmedlet antar jag;) vi har nog samma hårkvalitet, jag har också detta problem med tovor och ofrivilliga dreads!! charmigt foto, du kan nog aldrig se dålig ut, men så är det med vackra människor.

    • november 7, 2011 9:42 e m

      Ha ha ha ha, jag ser ju ut som ett galet troll!!🙂 Men du är ju bara för gullig och snäll jämt!!🙂

      Oh yes, jag har schampoonerat med diskmedel ikväll, det kändes ganska konstigt …löddrade en massa men nu känns håret bra…. Det ska ju ta bort all skit som ligger kring hårstråna, Och så ska man skölja med äppelcidervinäger så nu är håret helt lent… Kommer utvärdera vecka för vecka. Jag hoppas verkligen att det här ska vara nåt för mitt hår för jag hatar att behöva bortsa det torra barret hela tiden och om jag inte gör det så tovar det ihop sig direkt och så gör det ont ont ont… Hur sköter du ditt hår?
      KRAM!!!!

  2. november 8, 2011 7:28 f m

    Mitt hår blev mycket bättre utan schampo, men det tog ett tag att hitta vad som funka, jag är inte helt klar för min hårbotten gillar inte samma som håret. Hoppas du hittar rätt fort o det blir bättre.

Kommentera

