Skip to content

Loppisdag

november 12, 2011

Vi har både sålt kläder på en klädbytardag och köpt. Nico köpte en poliströja till Martins stora förtret😉


Sen var vi en sväng i Tyresö och shoppade en del tyger och sömnads tidningar.

Ikväll har vi rensat förrådet och vi slängde mängder av skit! Bort med allt onödigt…

Va fan, så här tråkiga inlägg vill jag inte skriva!

Jag har tappat lusten att blogga men det beror nog på att jag är väldigt besviken på flera personer som jag vet läser bloggen. Jag vill inte att de ska ha inblick i mitt liv men jag vill inte heller lösenordsskydda alla inlägg för jag gillar att ” träffa ” nya personer genom bloggen. Får se vad jag kommer fram till….

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. november 12, 2011 9:56 e m

    Men åhh, jag hoppas inte du slutar blogga, jag är ju beroende av att läsa här ju. men jag fattar det där att inte vilja att vem som helst skall kunna läsa, så är jag ju själv.

  2. Annelie permalink
    november 13, 2011 12:57 e m

    hahaha Nico!!! så fin du är!!! Eli fick en poliströja av en släkting för ett år sedan, den åkte ut lika fort som den kom in, Seba kommer få sppader om en sådan hittar sig hem till oss på någotvis igen!! Hur går det i skolan??!?!? jag är så nyfiken!! jag gillar också att sy och vill så gärna se dina konstverk!!!!

  3. Lina permalink
    november 13, 2011 5:42 e m

    Sluta inte blogga forhelvede!!! Puss

Kommentera

