Skip to content

Ikea

november 15, 2011

Drog med mig fyndet och Nelson till Ikea för att köpa en hylla och förvaringstillbehör efter lämning. Vet inte hur jag tänkte men det funkade inte att ta med hyllan på bussen, det var knappt att jag orkade lyfta den. Den är stor och lång.
Så tröttsamt att inte ha någon bil! Och att inte ha någon familj här som man bara kan ringa och be om hjälp! Tur för oss att fyndet är världsbäst och lånar sin mammas bil på fredag, så vi får hem hyllan!

Idag köpte jag tillbehören och i helgen kommer jag att ordna i badrummet from hell! Ska bli så skönt!

Och på fredag ska Martin va med barnen för Ossian tycker att det är dötrist på Ikea.


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. november 15, 2011 11:42 e m

    vet inte vad taxi kostar hos er men här är de ganska billiga och de kan frakta saker de med 🙂

    • november 17, 2011 1:22 e m

      Jag tror det är bättre i Malmö än här. Taxi skulle nog kosta 450 kr och hyllan 180 kr, ovärt!

Kommentera

