Skip to content

39,7

november 19, 2011

Så hög feber har jag inte haft på länge och fy så obehagligt det är! När febern stiger och man har frossa och rysningar längs med ryggraden, usch.
Jag har bara sovit och vaknat för att äta och dricka. Min hals ömmar så det gör ont att svälja.

Idag är jag ynklig 😦

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    november 19, 2011 6:59 e m

    krya på dig!! hoppas ossian mår bättre!!

  2. november 19, 2011 7:09 e m

    Krya på dig, hoppas det vänder fort.

  3. Hanna permalink
    november 20, 2011 6:02 e m

    Men du, nu läste jag ordentligt här också. Om du inte är bättre imån så ring VC. Är det riktigt halsfluss med bakterier så kan man må precis så dåligt som du gör och det är lika bra att få behandling för det!! Krya på dig!!

Kommentera

