Skip to content

Alvedon missbruk

november 19, 2011

Om jag inte tar Alvedon så ligger febern konstant på 39,5-40 grader och jag klarar inte av någonting, jag ser dessutom helt suddigt. Men tar jag Alvedon så går febern ner till 38 men så fort den börjar gå ur kroppen så stiger febern och då kommer det obehagligt jobbiga med frossa etc, och tar jag Alvedon då så tar det ändå 45 min innan ordningen är återställt och de 45 min är fruktansvärda!

Så nu tar jag Alvedon lite för ofta och i förebyggande syfte. Jag överdoserar. Det alltså kring Alvedon mitt liv kretsar kring nu….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. november 19, 2011 9:53 e m

    När jag var sjuk efter förlossningen ordinerades jag att ta varannan alvedon och ipren för att kunna ta en tablett oftare! Istället för alvedon var 6e timme (vilket är rekommendationen, kunde jag ta en tablett var 3e timme. Mycket bättre för kroppen!

  2. november 19, 2011 9:56 e m

    Hoppas du kryar på dig snabbt föresten!!

Kommentera

