Skip to content

Kattbilder

november 19, 2011

Jag älskar bilder på galna / konstiga katter. Det finns hemsidor med hundratals bilder på katter som gör lustiga grejjer och jag kan sitta i timmar och kolla på dem och skrattar så jag gråter. Martin fattar inte grejjen, men den här bilden gilla han, och den är på min topp tre!


– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Annelie permalink
    november 20, 2011 7:15 f m

    hahahah den var riktigt rolig! en del djur och människor är faktiskt väldigt lika många gånger..not to be forgotten…såg ett program om några speciella apor i Indien häromdagen. Jag skrattade och berördes över hur otroligt lika de var oss i ansiktsuttryck, flera rörelser samt beteenden. hoppas du mår bättre nu!

Kommentera

