Skip to content

Kurtan

november 20, 2011

Om det är någon av alla ” folk-kära ” som jag gillat så är det Lasse Brandeby och hans Kurt Olson.

Jag och min vän Carima hade som återkommande tradition att lyssna på ” Kurtans Jul ” på kassett band, galet kul. Och hans adventskalender var en av min barndoms bästa!


Riktigt kul gubbe och så verkade han vara en bra människa med. Trist att han lämnade så ung, bara 66 år😦

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Hanna permalink
    november 20, 2011 5:59 e m

    Jaa.. jag blev alldeles ställd! Trist!

Kommentera

