Skip to content

Nyklippt

november 21, 2011

Jag fick klippa ” konstnärsfrisyr ” på Nico som han själv kallar det.
Han blev till och med sötare än vad han brukar vara vilket jag trodde var totalt omöjligt!
Och det var han som föreslog en klippning! Jag har velat klippa hans lugg länge!

Glad var han också på bild, ovanligt! :


Annars brukar alla bilder se ut såhär:


Som en skadad fågelunge, det är min Nicolito.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    november 22, 2011 8:55 f m

    han passar så bra i det!!! och du har ju talang för klippning! vad fint leende och fina tänder du har Nico roligt och se!!! Elian tittar på Nico nu och hälsar till honom, att han äter is…hmmm..okej…:)

  2. november 23, 2011 2:08 e m

    Jag tycker han är snygg i sin konstnärsfrilla :)Han kanske önskar sig ett staffli och en basker i julklapp?

Kommentera

