Skip to content

Inte mycket som är kul nu…

november 25, 2011

Jag har så jäkla ont i min visdomstand nu och eftersom jag har så ont så spänner jag mig, så käken är helt spänd och hela nacken och det gör vidrigt ont! Jäkla jobbigt!

Molly åkte ur idol, gillar jag inte!

Och jag håller på med paket-kalendern till barnen, 6 dagar kvar och det är stressigt!

Men när den är klar så ska jag göra den här ursnygga väskan som jag har i en virkbok från 70- talet.


Hoppas att jag vaknar imorgon och är fri från tand/nack värk! Annars kommer jag fortsätta låta som en bitter människa, och det är jag ju egentligen inte….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    november 26, 2011 9:17 f m

    Har du köpt hexident och provat? Jag hade också paketkalender när jag var liten, det längtade man efter, är det för varje dag idecember eller för söndagarna, de ska få öppna paket? minns även hur spännande det var med ”tomtestrumpa” vi hade en strumpa med en tomte som vi fick hänga på vår dörr om de fyra adventsöndagarna, tänkte göra det med Elian detta året. Han har börjat få intresse för julsakerna, granen är roligast, men han hänger alla kulor på samma ställe så den ser komisk ut :9 gillar Nico julen? antar att de förstår mer under sitt 3e år än 2a året. krya på tanden nu och KÖP Hexident för fasen BESOS

  2. november 26, 2011 12:28 e m

    Du ska inte till en tandläkaren då? Ha ont i tand verkar illa.

Kommentera

