Skip to content

Ont o pynt

november 25, 2011

Jag har ont och jag blir på dåligt humör när jag har det.
Nico är på teater med dagmamman och de andra barnen medan jag och Ossian gör allt det där vardagliga. Handla, städa och laga mat. Fast idag har vi även börjat med att julpynta trots att det tar emot. Jag har inga julkänslor! Kan bero på vädret, det är 10 grader ute. ( jag klagar inte! )

I helgen ska vi handla julklappar och på advent blir det julmusik och götta.
Nu ska jag försöka lägga denna lilla glade!


– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

