Skip to content

Bättre

november 27, 2011

Jag har fortfarande ont men det är ok nu! Och energin har kommit tillbaka, kanske för att jag ätit lite bättre.
Så idag har jag ägnat stor del av dagen åt att sy paket-almanackan och även virkar jag på en mössa till Nico, exakt sån som jag har så vi kommer matcha 😉 fräckt-mesigt!


(Lite stressad känner jag mig över almanackan och den är stor, massa detaljer och helt sydd för hand med nål och tråd, dock långt från färdig med en ribba som är satt högt )

Vi har firat advent med lussekatter, glögg och pepparkakor.


Tyvärr inte Martin som äter enligt LCHF ;


Och Ossian har nästan slutat krypa helt nu. Han smyger helt ljudlöst fram, när han kröp så lät han när han kom men nu dyker han bara upp….


– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

