Skip to content

4 år tillsammans

november 30, 2011

Idag har jag och Martin varit tillsammans i 4 år! Nico tyckte att vi skulle fira det med tårta, men istället åkte Martin iväg och köpte träningsskor och drog iväg på en löparrunda.
Jag har ägnat hela dagen åt paket-kalendern och ändå hann jag inte helt klart, men den är upphängd med ett paket i och imorgon fortsätter jag. Den ska upp på en väv och mer detaljer…ett evighetsgöra.


O tillbaka till ämnet, 4 år tillsammans, gifta i 3 år och 4 månader och två barn, inte illa! Och vi älskar varandra mer än någonsin kom vi fram till idag, det här skeppet är starkare än någonsin!

– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    december 1, 2011 8:36 f m

    grattis till er kärlek!! ni är så fina tillsammans!!! Jag upplever att när det är rätt finns inga tvivel och man behöver inte tänka efter i flera år, innan man tar beslut om giftemål eller barn. Så kände jag med seba och vi har varit tillsammans 3 år och 4 månader och har ju också två barn. Jag behövde alltid tänka och fundera innan oss…hade alltid tvivel i mina relationer, men med Seba föll allt på plats. Det trodde jag aldrig jag skulle uppleva, tänkte att det var en klyscha…men icke..visst är det galet fantastiskt. kramar till er alla 4!!

    • december 4, 2011 4:46 e m

      Ja, precis så kände jag också! Vad roligt! Du blev också gravid ganska omgående då? Jag var gravid efter 3 veckor🙂

  2. december 1, 2011 7:03 e m

    Fan va fint!
    Vi ses på söndag vänner!!
    Kramar

  3. Sandra permalink
    december 1, 2011 9:59 e m

    Klart det ska firas med tårta! Gick förbi er idag och kikade in och tänkte att ni är inte bara fina tillsammans, ni har skapat ett vackert och öppet hem och en fantastisk familj också – true love😉

Kommentera

