Skip to content

Självförtroende

december 1, 2011


Jag : vem är bäst?
Nico : jag!
Jag : vem är roligast?
Nico : jag!
Jag : vem kan allt?
Nico : jag såklart!
Jag : vem är sötast?
Nico : åhhh, paputt är såååå söt, och jag faktiskt!

Jag hoppas att han svarar likadant om 10 och 20 år också, att hans självförtroende alltid kommer vara på topp tillsammans med lika mycket ödmjukhet….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    december 2, 2011 7:56 e m

    Ossian är bara för go, sån glader! Vilka underbara bilder, Nico verkar så omtänksam mot sin lillebror och helt förtjust i honom, när man läser bloggen, blir man så rörd av deras syskonkärlek.

    • december 4, 2011 4:41 e m

      Ja, Nico är väldigt omtänksam och han älskar verkligen sin lillebror, otroligt vackert!

Kommentera

