Skip to content

Sjuk

december 1, 2011

Tänkte skriva att jag är sjuk igen, men vaddå ” igen ”, jag har ju inte ens hunnit friskna till emellan….
Ikväll skulle jag till skolan men värk i kroppen, svidande hals och rinnande näsa satte stopp för det så nu halkar jag ännu mer efter.
Ungarna har lekt som besatta och 22:30 lyckades vi få dem att somna, jag behöver få lite tid att klicka hem julklappar men inte en sekund får vi över jag och Martin. Barn som håller igång konstant borde väl bli trötta?

Ossian går på lycko-rus nu, idag har han lärt sig att klättra upp och ner i fåtöljen, soffan och sängen, upp- ner upp- ner hela tiden. Även stokke stolen klättrade han upp på så nu får den ligga ner för den är lite för hög.
Och idag fattade han att det är han själv i spegeln annars brukar han titta lite skeptiskt, men när han insåg att det var han så har han undersökt sig noga, tungan och munnen var poppis.


Det är mycket som händer. Nico tycker att det är jättekul att leka med Ossian nu och båda triggar igång varandra så nattningen blir lidande. Men det är ju samtidigt helt underbart att se dem leka och ha roligt ihop! Dock får vi se hur glada dom är 7:30 imorgon bitti….

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

