Skip to content

December

december 2, 2011

Varje dag utan snö är underbart!! Det känns som höst, och jag älskar hösten!
5 grader varmt ute och varken blött eller slaskigt, jag njuter!


Men från och med den 13:e så måste det vara snö!

Nu på förmiddagen har jag klickat hem alla Ossians födelsedagspresenter och julklappar, även hälften av Nicos. I juletider älskar jag att handla julklappar men hatar att stressa, stå i kö och svettas och trängas i butiker. Att handla allt på nätet is the shit!

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    december 2, 2011 11:30 f m

    här handlas det också friskt online kan jag säga. inga julklappar som inte kan beställas är aktuella i år. kram kram

  2. Annelie permalink
    december 2, 2011 7:53 e m

    ge mig ett recept på hur jag ska älska hösten och 5 grader grå december plz😉 Hoppas du mår bättre!

    • december 4, 2011 4:42 e m

      Åh jag är ju en höstmänniska i grunden, jag älskar svalare väder, gillar inte minusgrader men inte heller varmare än +18 grader🙂

Kommentera

