Skip to content

Wordfeud

december 3, 2011

Kan man skriva vilka ord som helst på wordfeud?

För ett par veckor sedan fick jag in 68 poäng med ordet KÅT mot en killkompis, vi umgås inte längre direkt men vi har kontakt via FB och sådär.

Jag tänkte efter lite om jag verkligen kunde lägga det ordet, men 68 poäng!! Så jag la det och min gamla polare tryckte på ”resign”!!

Antingen så gav han upp eller så var det bara opassande, så nu väljer jag mina ord… Hur gör ni?

Martin tycker jag är fjantig, ” funkar orden så skit i vad de står för”.. Men Gud vad jag skämdes när han ” resignade”!

– Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer leave one →
  1. Hanna permalink
    december 3, 2011 11:35 f m

    Jag skriver alla ord som funkar!

  2. december 3, 2011 7:14 e m

    Haha🙂
    Jag tycker det är barnsligt kul när jag får in såna ord. När jag lyckades pricka ”gonorré” för ett tag sen log jag i flera dar. Hur fånig?!🙂

    Nick: chlis

    Så mycket jag tänkt kommentera på men konstant så dålig uppkoppling. Jag läser iallafall hela tiden, Ossian är sp mysig stora killen och vilken liten smart funderare ni har i Nico. Och krya på dig med allt och lycka till med skolan, verkar så kul! Etc etc.🙂
    Kram

    • december 4, 2011 4:39 e m

      Gonorré , ha ha ha ha ha. klockrent!

      Jag förstår att du inte kan kommentera, jag tycker att det är helt fantastiskt att få följa er resa! Vad mycket ni hinner med! Och vad fint det verkar vara! Stora kramar!!

  3. december 3, 2011 7:16 e m

    (däremot har jag en gammal gymnasiekompis som jag alltid förlorar mot. Han fick typ 70 p på två ord samtidigt sist; ”mu” och ”hu”. Då höll jag på att radera wordfeud för alltid)

    • december 4, 2011 4:36 e m

      Visst, ibland så är det för mycket…. Och alla börjningar hit och dit…

  4. december 4, 2011 1:25 e m

    Jag har undvikit ord när jag märker att det blir en grej av det, jag skrev snusk och det verkade populärt hos den andra helt för mig främmande person. Så jag skrev inte naken efter det. Men jag kan inte radera de jag inte vill ha om det inte är min tur i nån hette negern plus nått o det kändes rätt olustigt på nått vis

    • december 4, 2011 4:23 e m

      Ja, jag har slutat spela mot okända då jag märkte att vissa raggar på WF, och jag la också nåt ord som bröst och då fick jag direkt nåt slemmigt förslag…jäkla desperat!
      Väldigt olustigt, förstår dig!

  5. Therese U permalink
    december 5, 2011 9:02 f m

    Äh! Vad töntigt! MEn jag fattar vad du menar när man tänker efter. Spelade med min kompis man och kunde också lägga ut ngt likande.. Haha! Lite obekvämt men jag tror att jag la det. Minns inte men jag vacklade.

Kommentera

