Skip to content

En spillra…

december 5, 2011

….av mitt forna jag, det är så jag känner mig nu. Näsan är röd och sårig efter allt snytande, halsen ömmar, öronen slår lock… I morse tänkte jag att det höll på att släppa men så ikväll har jag haft så ont i halsen att jag knappt kunnat svälja.
Jag har ett behov av att gå ut och röra mig, men det längsta jag kommit senaste veckan är affären och Apoteket.
Barnen verkar må bra ( peppar peppar ) förutom att Ossian vaknar skrikandes varje timma på nätterna, mycket som bearbetas nu, men bra och pigg är han annars…
Som de senaste veckorna hoppas jag att jag vaknar och mår bättre imorgon för det är näst sista gången i skolan för terminen och jag får inte missa mer nu!

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. december 6, 2011 1:54 f m

    Hoppas du mår bättre, det är jobbigt att missa.

  2. december 6, 2011 8:59 e m

    Hoppas du blir bättre snart.. Jobbigt när sånt drar ut på tiden..

    Visst hade jag fin vagn 😉 synd bara att mamma inte sparade den. Men men..

    Vill ni komma på torsdag eller fredag om du orkar?

    Kram

  3. Maria permalink
    december 7, 2011 8:03 f m

    Krya på dig! Du kanske redan sett den här siten, men om inte kan du kanske ha lite roligt i några min, snubblade över den nyss o kom att tänka på dig: http://www.toffelhjalten.se/tofflor/ugglan Finns alla möjliga applikationer o jag blir grymt sugen på att handla:)

  4. Mia permalink
    december 7, 2011 12:08 e m

    Tänker på dig. Det är inte lätt när man blir sjuk och inte har tid att kurera sig själv. Vila är ju toppen men med två barn är det supersvårt. Istället drar sjukdomarna ut på tiden och stannar kvar i kroppen alldeles för länge. Åh, vad jag hoppas du mår bättre snart

Kommentera

