Skip to content

Kärlek och Mys

december 9, 2011

Idol-final ikväll och jag som bara har en dag i veckan så jag får äta socker slog på stort med glögg, pepparkakor med mögelost och mörk choklad, åh så gott och aj vilken magknip!

På tal om glögg, igår var sista sylektionen för terminen och vi blev bjudna på glögg, med alkohol!! Jag tog helt ovetande en klunk och var nära på att spy, jag är inget fan av glögg med alkohol, jag gillar sötsliskig barn-glögg. Och då kom jag på att det är 5 år sedan alkohol kom innanför mina läppar, 5 år! Och det är ingenting jag saknar…
En klunk, och inte mer.

Tillbaka till ämnet, fredagsmys! Det har vi haft ikväll. Jag älskar mys, vill ha mys hela tiden. Jag kan inte förstå vad det är med ordet ” mys ” som irriterar folk. Mer mys åt folket! Amen.


Och förutom mys så har vi så mycket kärlek här hemma. Ossian pussas och kramas, Nico har alltid varit så och jag kan inte pussa och krama mina barn tillräckligt.
Kärlek!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. december 10, 2011 1:59 f m

    Mysigt🙂 jag gillar det med!

  2. Sandra permalink
    december 10, 2011 9:01 e m

    Myyyys…..!😉

Kommentera

