Skip to content

Ossian vs Manowar

december 10, 2011

Jag hittade Nicos tofflor och de passade perfekt på Ossian. När han stapplade runt i dem så påminde han om någon, och jag och Martin kunde inte komma på vem…..sen Padaang!!
• Manowar – Into glory ride !!!•

Ser ni likheten?


Så efter det gjorde vi en best of med Manowar. Grymt nostalgiskt!

Jag fattar inte hur jag kunde vara ett så fanatisk fan! Jag tog illa vid mig om någon dissade Manowar och att säga att de såg lustiga ut var som att säga att jag var ful, jag tog all kritik mot dem så personligt. Jag älskade dem.

Gud vad skönt att inte vara ung tonåring med hang-ups längre!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

